Четверг, 16.05.2024, 21:53
Приветствую Вас Гость | RSS
Дети ИНДИГО :: проекты журнала «СТЕНА»
Главная | Регистрация | Вход
Главная » 2010 » Январь » 24 » VIІI МІЖНАРОДНИЙ ФЕСТИВАЛЬ-КОНКУРС ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКОЇ ЖУРНАЛІСТИКИ «ПРЕС-ВЕСНА НА ДНІПРОВИХ СХИЛАХ»
VIІI МІЖНАРОДНИЙ ФЕСТИВАЛЬ-КОНКУРС ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКОЇ ЖУРНАЛІСТИКИ «ПРЕС-ВЕСНА НА ДНІПРОВИХ СХИЛАХ»
14:35
14-16 травня 2010 р.
Цьогорічна тема фестивалю не залишить поза увагою жодного, бо стосується усіх. Це – «Екологічна культура молоді». Чому саме культура? Бо недостатньо тільки володіти знаннями – потрібно виховувати свідомість та культуру. Чому саме екології? Бо довкілля – це наше життя!
 
ОРГАНІЗАТОРИ ФЕСТИВАЛЮ: 
 Головне управління освіти і науки виконавчого органу Київміськради (КМДА);
 Головне управління у справах сім’ї та молоді виконавчого органу Київміськради (КМДА);
 Київський Палац дітей та юнацтва
СПІВОРГАНІЗАТОРИ:
Київська обласна державна адміністрація O Всеукраїнський благодійний фонд Надії і Добра  Національна Спілка журналістів України
Київський міський Центр соціальних служб для дітей, сім’ї та молоді
Інститут журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка
Київський Міжнародний Університет
Інститут Реклами
Університет «КРОК»
Інститут масової комунікації Київського національного університету імені Тараса Шевченка
За підтримки: редакцій газет та журналів: «Молодь України», «Молодіжне перехрестя»; «Освіта України», «Юн-прес Інформ», «Міст-М», «Україна», «Однокласник», Всеукраїнського інформаційно-аналітичного молодіжного журналу «Стіна», газети «Шкільна столиця»;  телекомпаній: Перший Національний, ТРК «Київ», «5 канал», «УТР «Всесвітня служба ТБ та радіомовлення України»; радіокомпаній: «Голос Києва», Національної радіокомпанії України, «Содружество (Росія)»;  Всеукраїнського товариства «Просвіта» імені Тараса Шевченка.
 
ПРОГРАМА ФЕСТИВАЛЮ
 
 У програмі Фестивалю традиційні заходи:  Газетний та фото вернісажі. Робота відеосалону
 Інформаційний ярмарок. Прес-конференція з Оргкомітетом та засновниками Фестивалю
Урочиста церемонія нагородження переможців конкурсної програми VIIІ Міжнародного фестивалю-конкурсу дитячо-юнацької журналістики «Прес-весна на Дніпрових схилах»
Теплохідна прогулянка переможців та гостей Фестивалю. Форум молодіжних громадських організації та ЗМІ «Молодь та ЗМІ: віч-на-віч». Журналістський марафон «Прес-весна у Всесвіті журналістики».Журналістське розслідування «Нас об’єднав Фестиваль». Станційна гра «Гонка за лідером». Вечорниці для гостей та учасників Фестивалю. Квест для юних журналістів «Екстрим-журналістика». Нагородження переможців журналістського марафону
Підбиття підсумків VIIІ Міжнародного фестивалю-конкурсу дитячо-юнацької журналістики «Прес-весна на Дніпрових схилах». Екскурсія «Київ травневий»
 
 З ІСТОРІЇ ФЕСТИВАЛЮ... 1999 – 2001 роки Прес-толока юнацько-молодіжних ЗМІ м. Києва «Перші кроки у третьому тисячолітті». Понад 400 учасників: редакції шкільних газет, прес-центри, інформаційні комітети рад старшокласників, представники столичних молодіжних ЗМІ, журналісти-професіонали. 2002 рік Прес-толока юнацько-молодіжних ЗМІ м. Києва «Перші кроки у третьому тисячолітті» у рамках Всеукраїнського фестивалю дитячої журналістики «Прес-весна на Дніпрових схилах», девіз фестивалю «Дві генерації – два погляди». Понад 600 учасників: юні журналісти Києва та регіонів України, журналісти-професіонали, представники столичних та реґіональних ЗМІ, державних та громадських організацій. 2003 рік І Міжнародний фестиваль-конкурс дитячої журналістики «Прес-весна на Дніпрових схилах». Понад 800 учасників: юні журналісти України, Польщі, Білорусі, Росії, представники «дорослих» ЗМІ, державних та громадських організацій; 14 номінацій конкурсної програми; започатковано традицію Фестивалю – теплохідну прогулянку Дніпром на честь переможців, гостей, партнерів фестивалю. 2004 рік ІІ Міжнародний фестиваль-конкурс дитячої журналістики «Прес-весна на Дніпрових схилах». 1000 учасників: учні та вихованці загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів освіти, представники дитячих та молодіжних видань України, Польщі, Латвії, Білорусі, Росії, журналісти-професіонали; конкурсна програма за темами «Я та школа», «Я – молодий мешканець свого міста»; дипломантам надаються пільги при вступі до профільних ВНЗ; теплохідна прогулянка Дніпром. 2005 рік ІІІ Міжнародний фестиваль-конкурс дитячої журналістики «Прес-весна на Дніпрових схилах». Вперше відбувся форум журналістських поколінь «Молодь та ЗМІ: віч-на-віч». Понад 1000 учасників: представники дитячо-юнацьких ЗМІ України, Росії, Білорусі, Латвії, Німеччини, переможці міжнародних та всеукраїнських журналістських конкурсів, випускники агентства; дипломанти на пільгових умовах стають студентами вишів – cпіворганізаторів фестивалю; теплохідна прогулянка Дніпром. 2006 рік ІV Міжнародний фестиваль-конкурс дитячої журналістики «Прес-весна на Дніпрових схилах». Гасло фестивалю «Журналістика – Всесвіт». Понад три тисячі робіт надіслали юні журналісти з України, Росії, Білорусі, Латвії, Німеччини, Кувейту, Канади, Естонії, Молдови, Чехії та інших держав. П’ять переможців конкурсу-фестивалю стали студентами профільних вишів уже в травні, а лауреати отримали в подарунок традиційну теплохідну прогулянку Дніпром. 2007 рік V Міжнародний фестиваль-конкурс дитячої журналістики «Прес-весна на Дніпрових схилах». Перший ювілей, на який зібралося понад 1000 учасників – юних журналістів Білорусії, Грузії, Латвії, Росії, Румунії, Молдови та багатьох регіонів України. В рамках Фестивалю було проведено творчі конкурси, за тематичними напрямами: «Відкриваю світові світ», «Всесвіт журналістики». Сім переможців вже в травні стали студентами профільних вишів. Для лауреатів та дипломантів, організаторів та гостей – традиційна теплохідна прогулянка Дніпром. 2008-2009 роки VI та VIІ Міжнародний фестиваль-конкурс «Прес-весна на Дніпрових схилах». У рамках Фестивалю юні журналісти взяли участь у журналістському марафоні та журналістському розслідуванні, вечорах дружби. Відбувся форум «Молодь та ЗМІ: віч-на-віч», він об’єднав у команду лідерів дитячих та молодіжних громадських організацій, юнкорів молодіжних ЗМІ та професійних журналістів. У 2009 році організатори фестивалю – агентство «ЮН-ПРЕС» відзначали повноліття з дня заснування. Саме у травні агентству виповнилося 18!
 
УЧАСНИКУ ФЕСТИВАЛЮ!
 
 Прикрасимо світ, у якому живемо! Усі ми мріємо про те, щоб наша Планета була наповнена чистотою, світлом, любов’ю та турботою, прагнемо чистого довкілля для нашої Землі. Кожен день своїм життям ми вносимо зміни в природу. Молодь, об’єднавши свої зусилля на захист довкілля, здатна сьогодні не тільки прикрасити планету, а й змінити екологічну свідомість людства. Ви, юні журналісти, фотографи, оператори, літератори й ті, хто небайдужі до майбутнього, спроможні особисто допомогти природі, зробити свій беззаперечний внесок у завтрашнє та сьогоднішнє чистої екології. Ви володієте найміцнішими знаряддями людства – словом, яке здатне змінити світобачення людей, об’єктивом фото- та відеотехніки, який часто бачить те, чого не видно неозброєним оком, милозвучною мовою, завдяки якій можна достукатися до людської душі. Місцем зборів небайдужої молоді, за доброю восьмирічною традицією, є Міжнародний фестиваль-конкурс дитячо-юнацької журналістики «Прес-весна на Дніпрових схилах», який щороку об’єднує талановиту молодь із більш ніж десяти країн світу. Фестиваль – це чудова нагода бути почутим, висловити свою думку.  Як стати учасником. Це – просто. Надішли нам свій творчий доробок (фільм, журналістську роботу, дитячу газету, фоторепортаж, літературний твір, соціальний проект тощо) за такими тематичними напрямками: «Голосуй за Землю» (як людство плекає планету; шляхи до чистих джерел; зелені легені планети; екологічні проблеми людства; живи, Земле!); «Природа єднає людей» (природа знає краще, якою вона повинна бути; природа – джерело здоров’я; крок до природи); «Як я можу допомогти планеті» (практичні кроки на шляху до чистого майбутнього; культура здорового довкілля; молодіжний екологічний патруль; одними добрими намірами ситий не будеш); «Що буде далі – залежить від нас» (екологія – життя народу; екологічні катастрофи треба попереджати, а не ліквідовувати; здорові діти – здорова планета; виховання екологічно свідомої особистості); «Молодь – за чисту країну» (об’єднання зусиль молоді задля майбутнього; прості й чіткі рішення екологічних проблем , а не тільки констатація їх наявності); «Чистота навколо нас – у наших руках» (збережемо нашу планету; ЕКОманія; екологія без стресу; дієве кредо: чисто не там де прибирають, а там де не смітять; наш вибір – чисте довкілля); «Думай глобально, дій локально» (конкретні дії; запобігати та попереджувати; волонтерські рухи; глобальний порядок денний); «Екологія душі» (янголи милосердя; екологічний імператив); «Здорово жити здоровим» (майбутнє здоров’я людства – в руках сучасних дітей). Бажаємо усім творчого натхнення та успіхів на професійному шляху! Місце проведення: Київський Палац дітей та юнацтва (вул. Івана Мазепи, 13)
Термін проведення: 1 етап – листопад 2009 року - березень 2010 року (учасники конкурсів працюють над творчими роботами); 2 етап – березень - квітень 2010 року (робота журі: оцінювання творчих робіт); 3 етап – 14-16 травня 2010 р. (підбиття підсумків конкурсів, нагородження переможців та проведення прес-толоки дитячих ЗМІ м. Києва) .
 
Учасники
 
У Фестивалі беруть участь учні загальноосвітніх навчальних закладів, позашкільних закладів освіти, представники дитячих та молодіжних видань України та країн зарубіжжя: Польщі, Литви, Білорусі, Росії, Німеччини, Грузії , Молдови, Казахстану, Нідерландів, Канади. Вік учасників – 13-18 років Нагородження переможців Лауреатам, які посядуть І місця в номінаціях «Журналістська робота», «Телефільм», «Фоторепортаж», «Літературна робота» надаються пільги при вступі до вищих навчальних закладів, що виступають співорганізаторами Фестивалю; переможці конкурсу-фестивалю нагороджуються дипломами, цінними подарунками.
 
 Жанрові напрями:
 1. Журналістська робота Відповідно до запропонованої тематики на конкурс подається робота в електронному (на дискеті, диску) та роздрукованому вигляді. Стандарт (14 кегль, гарнітура Times New Roman, міжрядковий інтервал 1,5, наявність полів: праве –1,2 см, верхнє, нижнє і ліве 2см). Роботи оцінюються за такими критеріями: - відповідність жанру (стаття, репортаж, інтерв’ю, замальовка, тощо); - актуальність обраної теми; - відповідність заголовка змістові; - уникнення мовних повторів (тавтології) і штампів; - уміння мислити оригінально; 2. Літературний твір Відповідно до запропонованої тематики на конкурс подається робота в електронному (на дискеті) та роздрукованому вигляді. Стандарт (14 кегль, гарнітура Times New Roman, міжрядковий інтервал 1,5, наявність полів: праве –1,2 см, верхнє, нижнє і ліве 2см).
Роботи оцінюються за такими критеріями: - відповідність жанру (оповідання, нарис, гумореска тощо); - важливість проблеми (ідеї), викладеної у доробку; - стиль літературної мови (вдале використання образних мовних засобів, ідіом, уникнення мовних повторів і штампів); - уміння мислити оригінально. 3. Телефільм Відповідно до запропонованої тематики на конкурс подаються роботи як індивідуальні, так і колективні, формату VHS, DV, хронометражем до 10 хвилин. Відеофільми оцінюються за такими критеріями: - режисерський хід; - операторська робота; - розкриття теми; - авторська робота; - уміння мислити оригінально; - відповідність обраному жанру. 4. Фоторепортаж Відповідно до запропонованої тематики на конкурс подаються роботи: колективні – від 25 фоторобіт, індивідуальні – від 5. Фотороботи можуть бути чорно-білими або кольоровими, розмір – 15х21. На звороті зазначати: назву роботи, відомості про автора. Фотороботи забороняється наклеювати на картон або оздоблювати. Фотороботи оцінюються за такими критеріями: - розкриття теми; - авторська робота; - вміння відобразити своє бачення у висвітленні теми. 5. Газета Оргкомітету надається шкільна газета, зміст якої відповідає тематичному напряму конкурсу. Газети оцінюються за такими критеріями: - відповідність тематичному напряму; - актуальність інформації, оперативність реагування на шкільні події; - уміння висловлювати авторську думку; - відповідність матеріалів обраному жанру, різноманітність жанрів. - дизайн газети. 6. Копірайтинг у ЗМІ До Оргкомітету подаються рекламні тексти, рекламні статті, прес-релізи, директ-мейли, запрошення, контенти для сайтів відповідно до тематики конкурсу або матеріали про партнерів і спонсорів фестивалю. Робота подається в двох варіантах: електронному (на диску, дискеті) та роздрукованому, у вигляді оригінал-макета. Роботи оцінюються за такими критеріями: · відповідність тематиці; · оригінальність тексту; · стиль написання; · виконання завдання спонсорів. 7. Соціальний проект До Оргкомітету подаються роботи індивідуальні або авторських колективів – соціальні проекти (до 10 сторінок), що мають практичне спрямування, сприяють вирішенню соціально-значимих проблем. Форма проекту: 1. Назва проекту. 2. Інформація про автора (або авторський колектив) 3. Опис проекту ü Мета та завдання ü Форма та план реалізації проекту ü Задіяні ресурси ü Очікувані кількісні та якісні результати (в разі виконання проекту – фактичні досягнення). ü Соціальне значення та післядія проекту 4. Бібліографія проекту
Роботи оцінюються за такими критеріями: · актуальність та соціальне значення; · реалістичність, економічність, перспективність; · використання демонстраційних матеріалів (у разі, якщо проект уже реалізовувався); · оформлення проекту. Усі роботи обов’язково мають бути підписані (ім’я, прізвище, вік, клас, навчальний заклад, гурток, телефон, домашня адреса).
 
Просмотров: 3832 | Добавил: deti-indigo | Рейтинг: 4.9/9 |
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
" Освіта України "
Календарь новостей
«  Январь 2010  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Форма входа

Поиск

Друзья сайта

Наш опрос
Что такое талант?
Всего ответов: 8221


Copyright MyCorp © 2024
Сайт управляется системой uCoz